17 March, 2012

Vanikkuljus

Vanikkuljust olen oma aeda kasvatanud juba 2 aastat. Mulle ta väga meeldib, sest isegi ilma õitsemata on väga kena ronitaim. Esimesel aastal vanikkuljus mul õitsema ei läinud. Arvatavasti liiga varjuline koht, kuid just see varjuline koht vajas hädasti ühte ronitaime, mis pumbamaja seina kataks.
Teisel aastal panin vanikkuljuse kasvama kahte kohta. Teine koht oli päikseline, see talle meeldis ja ilusad õied tulid suve teises pooles. Ja kuni detsembrini välja (tänu soojale sügisele).

Kindel soov oli ka sellel aastal vanikkuljuse järele. Esimese paki seemneid ostsin Laagri Bauhofist. Pakk maksis 0,85 eurot ning pakis oli 15 seemet. Teise paki Rapla Maximast. Pakk maksis 0,28 eurot ja pakis oli (üllatus-üllatus) ainult viis seemet. Olin üliõnnelik, et teise paki nii odavalt sain, kuid kokkuvõttes olid seemned ikkagi sama kallid ;).

Täna pistsin mulda 15 seemet. Nelja topsi 3-5 seemet.

Veidi vanikkuljusest:
* AKROBAAT-TAIM: Vanikkuljus.
* eelmise aasta õis
* Suvelilled varjulisse kohta

*************************
Väike vahekokkuvõte mis on külvatud ja mis tõusnud:
* Külvatud: paprika, aedaurieeta, tomatid (4 erinevat), kääruline parkjuur, päevakübar, punane päevakübar, petuuniad, seller, vanikkuljus.
* Tõunud: aedauriieta 7p (pikeeritud), paprika 17p, tomat polfast 11p, kääruline parkjuur 4p, paevakübar 7p, petuunia (lilla) 6p.

2 comments:

Ülle said...

Ma ei ole vanikkuljust kasvatanud, aga kui kiidad...siis peaks vist kah seemned ostma:)

Ai-nika-naka blogiseb said...

Julgen soovitada! ;)